Enter People: Alex ugostila Nikolu i Paška Filića, vlasnike streetwear branda “Bomber”!

U ovotjednu #enterpeople epizodu Alex su u goste stigli vlasnici streetwear branda Bomber: Nikola Filić, 20-godišnji profi košarkaš te njegov 19-godišnji brat Paško.

Nikola, koji inače profesionalno igra košarku u Pavi, trenutno ima ozlijeđenu nogu zbog čega s košarkom pauzira do siječnja, no baš zato može više vremena posvetiti svom modnom brandu.

Bomber je street brand koji se na tržištu pojavio prije godinu i pol. Kako Nikola kaže, sa svojim je bratom neko vrijeme pokušavao pokrenuti brand, no nije uspio u realizaciji sve dok prije dvije godine nije otišao u Italiju i potpisao svoj prvi profesionalni ugovor: “Samo sam nazvao brata i rekao… Buraz, pokrećemo brand i to je bilo to” – kaže Nikola.

Nikola se više brine oko dizajna i društvenih mreža, dok Paško hendla (kako Nikola kaže) malo ozbiljnije stvari kao što su pošiljke i organizacije. Inače Bomberu, ako je suditi po društvenim mrežama, stvarno dobro ide. Na Instagramu imaju preko 15.000 followera, a njihova se odjeća prodaje i izvan Hrvatske – u Belgiji, Njemačkoj i ostalim zemljama srednje Europe, a s novom kolekcijom dečki će se pokušati proširiti i na ostale zemlje.

Bomber je prepoznatljiv po minimalističkom dizajnu i profinjenom, ali street izgledu.

Alex je zanimalo od kud Bomber kao ime branda. “Puno smo dogovarali kako ćemo nazvati brand, ali prije dvije godine kad sam bio u Italiji i išao na trening, doletio je jedan od fanova i viknuo ‘Ćao Bomber!’. Ispostavilo se da je to neki njihov slang, ali eto, svidjelo mi se i tako je ostalo. Nazvao sam buraza i on se složio.” – kaže Nikola.

Inspiraciju za brand pronalaze isključivo u svojoj glavi. Dečki kažu kako drugima nude samo ono što bi i oni sami obukli, a ujedno su i htjeli našem tržištu ponuditi nešto novo. Kad su tek kretali s brandom, roditelji su im rekli su da su ludi i nisu im davali neku naročitu podršku jer si “sami trebaju graditi život“, no sad je imaju u punom smislu. Pri pokretanju projekta, kako dečki kažu, nisu imali tremu jer su razmišljali na način “ako uspijemo, uspjeh je naš, a ako propadnemo, Bože moj, naučit ćemo nešto novo u životu“. Osim roditelja, podrška su im i prijatelji.

Inače, dok Nikola u Italiji igra košarku, ipak pronađe vremena za vođenje društvenih mreža i dizajniranje novih kolekcija, a Paško se bavi pošiljkama. Kad su oboje u Hrvatskoj, podijele posao.

Dečki uskoro dobivaju i novu web stranicu preko koje će biti moguće naručiti Bomber brandiranu odjeću, između ostalog i novu kolekciju – “Hype”. Raspon cijena je od nekih 30ak € za majicu pa do 110 € za trenirke, a riječ je o 100% hrvatskom proizvodu.

Kako dečki kažu, Bomber su kao brand digli na jedan novi, digitalni level koji ful brzo raste, a tako se širi i njihov tim mladih i kreativnih ljudi koji im u tome pomažu -strategijski i vizualno. Što se njihove nove Hype kolekcije tiče, dečki su nedavno ostvarili i golem uspjeh – suradnju s megapopularnim Mastermind brandom iz Japana koji na Instagramu broji 130.000 followera i koji funkcionira na principu kolaboracija sa svim većim i respektabilnijim brandovima kao što su, između ostalog, Nike i Adidas. Dakle, posrijedi je velika stvar, a da bude još i veća, kroz mjesec dana Bomber u Vlaškoj u suradnji sa State Of Style-om dobiva i vlastiti dućan.

Niže ti prilažemo cijelu ovotjednu #enterpeople epizodu, a dečkima i u daljnjem radu želimo puno sreće i uspjeha.

 

 

A ako i ti imaš nekoga na koga si ful ponosan i misliš da zaslužuje svojih pet minuta slave u eteru Entera, prijavi ga putem bilo koje od naših društvenih mreža, na mail [email protected] ili preko našeg WhatsApp-a na 09 97 97 99 99. Mikrofon čeka.