Otvorene prijave na studentsko natjecanje s nagradom od 10.000€!

Svjetsko studentsko natjecanje L’Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost. Ovogodišnji izazov sudionicima je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti, a najbolje studentske timove L’Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama – za najbolju promociju brenda L’Oreal Professionnel (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR AWARD), a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10 000 eura. Zainteresirani studentski timovi mogu se prijaviti online do 26. veljače 2018. godine.
Projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenjem u tvrtki L’Oréal.

Brandstorm zadatak

Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastoji se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti odnosno osmišljavanjem i povezivanjem novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. BRAND AWARD nagradit će najinovativnije osmišljeno iskustvo s potpuno integriranom marketinškom strategijom usmjerenom na uspostavljanje snažnog, dugoročnog odnosa s krajnjim potrošačima i stručnjacima. TECH AWARD također će u najvećoj mjeri nagraditi najinovativnije iskustvo, s naglaskom na nove usluge za krajnje potrošače i stručnjake, izgrađeno na spojenim uređajima, strojevima, tehnologijama, softveru ili hardveru. Nagrada za društvenu odgovornost (CSR AWARD) bit će dodijeljena održivoj inovaciji koja u najvećoj mjeri doprinosi pozitivnom utjecaju L’Oréalovih aktivnosti na okoliš i društvo, koja pokaže razumijevanje cijelog lanca vrijednosti (od eko koncepcije do optimizacije opskrbnog lanca) i poštivanje biološke raznolikosti, uz podizanje svijesti potrošača o održivom životu.

Kome je namijenjen

Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti oformljeni u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim Brandstorm natjecanjima.

Cilj natjecanja je pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Ovaj projekt ima za cilj poboljšanje studentskih poduzetničkih vještina, kreativnosti i bolje poznavanje poslovanja grupe L’Oréal.

KLJUČNI DATUMI:

26. veljače 2018. – rok za prijavu na natjecanje
5. ožujka 2018. – rok za predaju projektne ideje
TBD. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
28. ožujka 2018. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
17. svibnja 2018. – svjetsko finale u Parizu
O Brandstormu:
Kao jedno od najvećih studentskih natjecanja, Brandstorm je tijekom godina osvojio niz nagrada u području ljudskih resursa. U 26 godina postojanja, natjecanje je privuklo preko 120 000 sudionika iz 60 različitih zemalja. Natjecanje doprinosi L’Oréalovoj reputaciji jednog od najpoželjnijih poslodavaca omogućavajući mladim talentima da upoznaju kompaniju, izazove s kojima se suočava te korporativnu kulturu “iznutra”, razvijajući i povećavajući njihovu zapošljivost internim sustavom obrazovanja i edukacija. Svake godine tako Brandstorm pomogne 150 do 200 studenata dajući im priliku da sudjeluju i dokažu svoje vještine u kompanijskim programima za talente.

O L’Oréalu:
L’Oréal je predan konceptu ljepote više od 100 godina. Sa svojim jedinstvenim portfeljem od 34 različita brenda, Grupa je ostvarila prodaju u dosegu od 26,3 milijardi eura u 2016. godini, zapošljavajući gotovo 89700ljudi diljem svijeta. Kao svjetska vodeća kozmetička kompanija, L’Oréal i njegovi proizvodi prisutni su u svim distribucijskim mrežama: prodajnim mjestima robe široke potrošnje, ljekarnama i drogerijama, frizerskim salonima, vlastitim brendiranim trgovinama te putem e-trgovine.