“A što će selo reći?!”: U Enter people stigle Marija i Kim, cure koje stoje iza Instagram profila “Pišem ti po zidu.”

Written by on 22/10/2019

U ovotjednoj Enter people epizodi u Maratonu hitova 2 kod Alex Milinković gostovale su Marija i Kim, dvije mlade i ambiciozne cure koje stoje iza projekata “Pišem ti po zidu.” i #astoceseloreci.

Marija i Kim upoznale su se još na faksu i tad su počele raditi na tim projektima: “Upoznale smo se kad smo imale 18 godina i to slučajno na hodniku. Ono ‘daj mi skriptu’, nešto mi treba, smješak… I tako smo postale frendice. Konkretno, ‘Pišem ti po zidu.’ je Marijin projekt još iz 2016. godine, a ja sam se toj ideji priključila prije nekih godinu i pol dana kad sam završila svoj drugi faks i kad sam imala višak slobodnog vremena. Tu sam se angažirala oko vizuala na tom Instagram profilu i profunkcioniralo je.” – kaže Kim.

https://www.instagram.com/p/B0gh_pbB2uJ/

Ideja profila jest ta da bude podsjetnik svima na sve misli koje ljudima uglavnom na dnevnoj bazi prolaze kroz glavu, a komunikacija se na šaljiv i vrlo uspješan način obavlja prikladnim vizualima.

https://www.instagram.com/p/B342Bx-pcqu/

https://www.instagram.com/p/B3U6uB6Bqfb/

Ideja je došla spontano. Jednom sam bila na stanici čekala tramvaj i vidjela kako je jedna cura poludila na svog dečka, na što joj je on dobacio da ima ful kratak fitilj. I tu sam si ja pomislila ‘Da sam fitilj, bila bih kratka’. Izgovorila sam to na glas i cura se krenula smijat’. Tu sam foru poslala svojim frendicama u našu internu grupu, a one su mi rekle da otvorim Instagram profil jer sam stalno bila na Instagramu. I tako je to krenulo, a sad imamo preko 8.000 ljudi” – objašnjava Marija, pokretačica profila te dodaje kako je profil s vremenom postao brend za sebe koji ljudi mogu čak i – nositi.

 

https://www.instagram.com/p/B3C3Fjfh6Hz/

Vizuali i fore tiskaju se na majice, torbe, planere i dukse, a cure kažu kako im ide super jer se ljudima taj merchandise zaista sviđa. Iako se slažu kako će vizuale s popratnim “forama” i pošalicama skužiti oni s našeg područja, uglavnom “balkanskog” mentaliteta, kažu kako određene narudžbe stižu i iz, primjerice, Austrije ili Njemačke: “Recimo bio je jedan vizual na kojem piše ‘Mašta nema granice’. I to je bilo unutar glave žene, koja je zapravo bila Zagreb, a sve je ostalo bilo zelenilo. I to je super prolazilo jer su se mnogi ljudi, koji su vjerojatno otišli odavde živjeti van, na taj način htjeli povezati s time.” – objašnjava Marija i govori kako je brend usmjeren ljudima koji imaju stav te svoje misli žele podijeliti s drugima.

https://www.instagram.com/p/B2R21fAhsZh/

Feedback ljudi je jako dobar i prodaja ide stvarno super. Prodaju baziramo na Instagramu jer je to glavna društvena mreža na kojoj se nalazimo, a i te naše stvari na koje stavljamo fokus su dosta instagramične, tako da kad i izradimo merchandise, ljudi to dijele dalje. Do sad imamo prodanih preko 400 artikala u samo godinu dana.” – objašnjavaju cure.

https://www.instagram.com/p/B0EUoMIh5XX/

Brend “Pišem ti po zidu.” nedavno je pokrenuo i projekt #astoceseloreci. Projekt je nastao jer je Marija, jedna od osnivačica i pokretačica projekta, unazad šest godina patila od anksioznosti i depresije, od kojih se do danas uspješno izliječila. No, postala je svjesna činjenice kako se anksioznost u doba društvenih mreža počela pojavljivati sve češće: “Nažalost, s pojavom Instagrama sve gledamo kroz određene filtere i sami sebi stvaramo komplekse, anksioznost, depresiju i pritisak. Projekt je baš zato osmišljen na Instagramu. Zamolili smo određene podržavatelje i pratitelje našeg primarnog projekta da se uključe u ovu priču i sa svima podijele što je selo imalo reći za njih, ali oni nisu imali priliku reći selu. Odnosno, nisu imali priliku iznijeti svoju stranu priče. Nakon samo nekoliko dana, priključili su nam se, sami od sebe, i neki drugi influenceri koji su bez plana i zamolbe ispričali svoje priče. Onda su se krenuli u to priključivati i njihovi prijatelji i sve se nekako zakotrljalo i mnogo ljudi je podijelilo svoje priče“.

Inače, u #astoceseloreci priču uključila se i naša Nina Slišković Goleš.

https://www.instagram.com/p/B3mc9gLpJyW/

https://www.instagram.com/p/B3wtix6J-FJ/

https://www.instagram.com/p/B3sEr0rJCKo/

Priča koje drugi dijele ima svakakvih: “Cure su krenule s pričama o aknama, koje su generalni problem djevojaka. Jedna cura je napisala da doslovno nikad nije do dućana preko puta svoje zgrade otišla bez šminke jer su joj se klinci rugali i naravno, to je na curu ostavilo traga. Ona danas ima 30 godina i nedavno je prvi put objavila fotku bez šminke. Neke priče su šašave, neke su mračne… Poanta je samo da ljudi žele ostaviti poruku selu. No, ja bih htjela reći da su svi ti ljudi danas ono što jesu, upravo zbog tih nekih svojih mana, pa možda čak i vrlina koje neki nisu prihvatili.

Cijeli projekt svoj će vrhunac doživjeti u Hub Cooltura Pubu 30. listopada gdje će prvi put biti predstavljen #astoceseloreci vizual kojeg će se moći i kupiti po cijeni od 50 kuna, a prihod od prodaje bit će doniran Centru za pomoć mladima.

https://www.instagram.com/p/B1g_06ZhyBc/

U doba kad je nasilje nad ženama sve aktualnija tema i kad su depresija i anksioznost u društvu izraženiji no ikad prije, nemamo što drugo za reći nego jedno veliko BRAVO curama na ovakvom projektu i inicijativi.

Ako si propustio ovotjednu epizodu, preslušati je možeš niže.

A ako znaš nekoga tko bi svoju priču mogao podijeliti u našem eteru, prijavi ga na [email protected] ili putem bilo koje naše društvene mreže.

Facebook Comments

[There are no radio stations in the database]