Spoj nespojivog: Post Malone pokreće vlastiti brand vina!

Written by on 15/05/2020

Kad vidiš lika koji ima tetovaže po licu i znaš da ima pjevačku karijeru, nije baš da bi ga doveo u vezu s proizvodnjom vina. I to još roseom, koji se nerijetko percipira kao žensko piće. Ali eto, Post Malone se upravo baca u te vode.

Odlučio je uskočiti u svoj prvi “alkoholni projekt” i izbaciti vlastiti francuski rosé pod nazivom Maison No. 9 koji je razvio uz pomoć nekolicine prijatelja i suradnika.

Ova je ideja rezultat prošlogodišnjeg Post Malonovog putovanja Provansom koju je posjećivao u pauzama između nastupa na turneji, a kako kaže, tamo je kušao više od 50 sorti sve dok nije pronašao onu pravu. Ljubav prema mediteranskom načinu života, nekoliko nominacija za Grammy, poveća svota na računu i pomoć frendova bili su mu dovoljni da realizira svoju ideju i izbaci classy piće.

Rosé is for when you want to get a little fancy. It’s a nice switch up and I have been thinking about doing my own wine for a while. It was great to work with Global Brand Equities because they saw the vision and we got to do some super cool stuff. Maison No. 9 goes down smooth, and you’re all going to love it!” – kaže Post Malone koji se na takvo ime piće odlučio zato što mu je “the Nine of Swords” najdraža tarot karta koja predstavlja savladavanje svakodnevnih izazova s kojima se svi suočavamo.

Vino ćeš moći kupiti već od idućeg mjeseca, a koliko ćeš za njega trebati iskeširati, još uvijek nije poznato. Ako si zainteresiran/a, prati njegov službeni websajt.

 

Facebook Comments

[There are no radio stations in the database]