Armin van Buuren, Timmy Trumpet i Hardwell zatvaraju Main Stage po danima na Ultri Europe

hardbuur

Sve je spremno za veliki povratak Ultre Europe na Park Mladeži!

Armin van Buuren će zatvoriti Main Stage u petak, nakon eksplozivnih setova DJ zvijezda koje su pripremili Marshmello, Afrojack, Vini Vici i SOFI TUKKER.

Subotu zatvara Timmy Trumpet, koji će nastupiti nakon fantastičnih nastupa DJ Snakea, Alessa, Olivera Heldensa, Nickyja Romera, Krewelle i Mykrisa.

Za posljednji dan festivala i spektakularno zatvaranje zadužen je Hardwell, nakon nezaboravnog niza nastupa velikana Martina Garrixa, Tiësta, Above & Beyond, Stevea Aokija, A-Crazea i Adama De Greata.

Na pozornici RESISTANCE u petak će debitirati Amelie Lens, nakon što nastupe Richie Hawtin, Airod, Dmitri Saidi i Rory Lynam te Dave Caffrey.

U subotu će plesni podij zatvoriti Adam Beyer, a tu su i Nina Kravitz, Ilario Alicante, Pero Fullhouse, Fidelak i Kreso.

Nedjeljni program zaključit će svjetski renomirani izvođač Marco Carola, a nakon što prije toga, na ovu posebnu pozornicu izađu i Joseph Capriati, ANNA, Pretty Pink i Full Ferry.

UMF Radio Stage i Oasis Stage također će ponuditi brojne nastupe mladih hrvatskih i regionalnih talenata kao što su Mike & Me i Dallerium.

ULTRA Europe će se održati od 8. do 10. srpnja u Splitu te od 11. do 14. srpnja na Braču, Hvaru i Visu. Organizatori kažu da će osmo izdanje festivala pokazati svijetu da Hrvatska zna i može postavljati trendove u industriji zabave, da ima najljepše lokacije u svijetu i da je spremna za više od 150 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta.

Dvije godine pauze su bile preduge za sve obožavatelje festivala, ali nisu nimalo utjecale na sve ono što predstavlja u svijetu i u Hrvatskoj.

Prije točno tri godine, završilo je sedmo izdanje festivala ULTRA Europe, zabilježeno kao najuspješnije izdanje do tada. Nakon toga uslijedila je pandemija, s puno nepoznanica i bez ikakvih garancija kada će i da će povratak velikih događanja uopće biti moguć. Nije bilo nimalo lako odlučiti nastaviti gurati ovaj mega projekt, ali organizatori festivala, tvrtka MPG Live, na čelu s Joeom Bašićem, unatoč svim negativnim pokazateljima, odlučili su vjerovati i dalje te vratiti festival u Split i Splićanima.

„Nije bilo nimalo lako odlučiti već u listopadu prošle godine i hrabro krenuti u stvaranje novog izdanja. Svi naši pokazatelji, brojne poruke podrške iz Splita, Hrvatske i svijeta, pomogle su odluci da krenemo u realizaciju, a trenutne brojke govore u prilog našoj odluci. Sa svim našim partnerima i nadležnim institucijama komunicirali smo da je Hrvatska sigurna zemlja, a vjerujem da će cijela ova turistička sezona biti najbolja do sad. U ovom trenutku možemo potvrditi da su rezultati prodaje veći za 5%, u odnosu na 2019. godinu te da se osjeti i veliki skok interesa gostiju visoke platežne moći. “ – izjavio je Joe Bašić, vlasnik tvrtke MPG Live te je dodao: „Ovo je festival koji želi organizirati svaki grad u Europi. Stoga svi zajedno moramo toga biti svjesni te ga zajedničkim snagama zadržati u Splitu, u gradu kojem pripada. Želimo da festival i dalje bude pokretač razvoja društva, generator brojnih pozitivnih učinaka za Split.“

Organizatori su istaknuli da u Split stižu 42 privatna aviona s VIP gostima iz cijelog svijeta, iz Miamija, Las Vegasa, Los Angelesa, Singapura te ostalih velikih gradova.

Kako festival nije samo glazbeno već i destinacijsko putovanje dalmatinskim otocima, organizatori su angažirali dvije mega jahte koje će ići na Brač, Hvar i Vis, a dodatno, potvrđen je dolazak još 6 mega jahti, VVIP gostiju, koji će pratiti festival kroz svih sedam dana.

Samo za usporedbu, američko izdanje festivala ULTRA ima oko 3000 VIP gostiju, dok hrvatsko čak 6000, čime se svrstava među vodeće u svijetu, potvrdio je Alek El-Kazal, voditelj projekta ULTRA Europe.

Cijeli festival usmjeren je ka stanom razvoju i usavršavanju u svim organizacijskim i sigurnosnim aspektima, kako bi Split i Hrvatska bili predstavljeni u najboljem mogućem svjetlu, gostima iz više od 145 zemalja svijeta.

Studija koja je izrađena na podacima festivala iz 2017. godine, je pokazala da je ULTRA tada imala snažni doprinos na ukupni hrvatski BDP, od 0,08%, odnosno da je generirala gotovo 600 milijuna kuna bruto domaćeg proizvoda. Marketinška vrijednost festivala procijenjena je na 25 milijuna eura.

Jednodnevne regionalne ulaznice mogu se osigurati po cijeni od 350,00 kn, preko online stranice sustava Entrio.hr ili na jednom od prodajnih mjesta Tisak Media.

Trodnevne GA ulaznice mogu se osigurati po cijeni od 169€, cijena jednodnevne VIP ulaznice za 150€ dok će svi oni koji su spremni na posebno VIP iskustvo morati izdvojiti 369€.

Cijena destinacijske ulaznice iznosi 339€. Od sutra kreću i Countdown To ULTRA Europe partyji, a prva stanica je Makarska, u hotelu Dalmacija Places by Valamar, uz DJ-e DaDoo, Joe 2 Shine i Lorenzo.

Ponosni partneri festivala ULTRA Europe su Hrvatska turistička zajednica i Mastercard koji je pripremio epic nagradnu igru.

 

OSVOJI ULAZNICE, PRIJEVOZ, SMJEŠTAJ i UPOZNAJ POZNATOG DJ-a!

Svi korisnici Mastercard® kartica koji se do 24. lipnja prijave na nagradnu igru na priceless.com imaju mogućnost osvojiti jedan od dva aranžmana za pet osoba koji uključuje VIP ulaznice za tri dana festivala Ultra Europe u Splitu, tri noćenja u Amphori, službenom Ultra hotelu u Splitu, transfer od hotela do stadiona, poklon pakete, propusnice za Mastercard VIP zonu te obilazak backstagea uz upoznavanje jednog od poznatih DJ-eva koji će nastupiti na festivalu.

 

RASPORED DOGAĐANJA DESTINATION ULTRA 2022:

8-10. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park Mladeži, Split
11. srpnja – Regatta Party, 585 Clubu, Bol, Brac
12. srpnja – ULTRA Beach, Carpe Diem Beach Clubu, Pakleni otoci, Hvar
12. srpnja – RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Clubu, Pakleni otoci, Hvar
13. srpnja – RESISTANCE Vis, Destination Closing Party, tvrđava Fort George, Vis

(naslovna foto: Armin van Buuren/Facebook; Hardwell/Facebook; kolaž)