ULTRA Europe produžila suradnju – u Hrvatskoj sigurno do 2029. godine!

U Splitu je festival ULTRA Europe najavio svoje jedanaesto izdanje. Organizatori su, na oduševljenje svih Ultranauta, potvrdili kako je ULTRA Europe produžila suradnju s vlasnikom licence do 2029. godine. Time je osigurana dugoročna budućnost festivala u Hrvatskoj.

Više od 90 milijuna eura doatne potrošnje ostvaruje se u Splitu i Dalmaciji svake godine zbog Ultre, pokazuje istraživanje Ekonomskog fakulteta” – izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live.

Od 11. do 13. srpnja 2025., Park Mladeži će ugostiti brojne glazbenike iz samog vrha svjetske scene te više od 140 000 posjetitelja iz više od 120 zemalja svijeta.

Svakako bih istaknuo da nam dolazi John Summit, on sam puni stadione. Sad je sam imao 90 tisuća ljudi u Los Angelesu. Mau P je jedan od najtraženijih DJ-eva današnjice, imat ćemo prvi put njegov b2b s Adamom Beyerom. Carl Cox i Solomun će svaki imati trosatni set. Tiësto je rekao da stvarno voli Hrvatsku i rekao je da će nam dati jedan poseban set. Dolaze i Hardwell i Martin Garrix koji ima nove pjesme. Obećao je da će na Ultri prvi put pustiti svoju novu pjesmu za koju je rekao da će biti jedan od njegovih hitova ikad. Stvarno imamo top od top izvođača. Najbolji izvođači, produkcija, guest experience. Mislim da Ultra predstavlja Olimpijske igre u glazbi” – rekao je Joe Bašić.

Od ove godine od utorka, tri dana prije festivala, će raditi Info Point na Zapadnoj obali u Splitu. Tamo će se moći kupiti ulaznice i dobiti bilo kakvu pomoć sa help deska. Ispred samog Parka Mladeži od srijede će biti petnaest punktova, odnosno radnih pozicija, gdje će svi posjetitelji moći s osobnom iskaznicom zamijeniti kupljene ulaznice s festivalskim narukvicama“, najavio je projektni direktor ULTRE Europe Alek El-Kazal.

Stvarno sam uzbuđen i presretan što sam dobio priliku predstavljati svoju zemlju na glavnoj pozornici i to na najvećoj pozornici, najvećeg festivala koji se održava u Hrvatskoj. Obećavam jedan predivan energetski set, s tim da se neću sramiti staviti i neki hrvatski sample. Mislim da se mi ne trebamo sramiti naše kulture i naše glazbe koja obiluje biserima od etno do pop glazbe“, rekao je novinarima Joe2Shine i otkrio da je njegov nastup u subotu oko 21 sat.

ULTRA Europe ključni je simbol turističke i kulturne snage Splita i Splitsko-dalmatinske županije. Uz više od 90 milijuna eura lokalne potrošnje i procijenjenih 35 milijuna eura godišnje vrijednosti oglašavanja, festival donosi izniman doprinos destinaciji, ne samo kroz brojke, već i kroz međunarodni imidž. Ovogodišnji porast domaće publike od 10% dodatno potvrđuje njegovu relevantnost i mjesto u srcu lokalne zajednice.

Sigurnost svih sudionika ovako velikih događanja, kojih ove godine očekujemo više od 140 000, ostaje naš glavni prioritet. Poruka je jasna: svi su dobrodošli, ali u ozračju međusobnog poštovanja, ravnoteže i sigurnosti“, izjavio je Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije.

Kroz sinergiju glazbe, zabave i turizma, ULTRA Europe stavlja Split i Splitsko-dalmatinsku županiju na kartu najpoželjnijih svjetskih destinacija, obogaćujući lokalnu zajednicu i potičući održivi razvoj turizma na višoj razini.

Festival ULTRA Europe prepoznat je na razini države kao strateški projekt, a uz podršku Turističke zajednice Grada Splita i Grad Split daje svoju podršku ovoj velikoj međunarodnoj manifestaciji koja se održava u našem gradu. Nama kao Gradu važno je da posjetitelji koji dolaze u Split ne dožive samo festival, već da dobiju informacije i upoznaju našu bogatu kulturnu baštinu, povijesno nasljeđe te pravila ponašanja koja pridonose očuvanju grada i kvaliteti života naših sugrađana“, izjavio je Tomislav Šuta, gradonačelnik Grada Splita.

Festival je odavno prerastao u destinacijsko putovanje, iskustvo koje spaja vrhunsku produkciju, globalne headlinere i ljepotu dalmatinske obale u jedinstvenu cjelinu. Nakon Splita slijedi putovanje na Brač i Vis, a to je model festivala kakav danas slijede najveći svjetski organizatori. Split je imao privilegiju biti među prvima.

ULTRA je dodana vrijednost kakvu nijedna destinacija ne može sama isfinancirati ni dosegnuti. To je globalni doseg koji generira konkretne rezultate za grad i regiju. No, važno je da se pritom ne zaboravi ono što nas čini posebnima, a to su autentičnost, gostoljubivost i ljepota ovog prostora. Otvoreni smo za sve dobre i moderne stvari koje obogaćuju iskustvo posjetitelja, ali i stvaraju temelj za najljepše uspomene koje nose kući. Naša poruka je jasna – dobrodošli ste, uživajte odgovorno i ostavite pozitivan trag na ovom malom, ali vrijednom dijelu svijeta“, dodala je Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Grada Splita.

Novitet ovogodišnjeg izdanja je Food Village, posebno osmišljena gastronomska zona koja će pružiti dodatno iskustvo posjetiteljima kroz ponudu trendovskih jela, lokalnih delicija i globalnih street food favorita. Cilj je stvoriti još snažniji doživljaj festivala za sva osjetila i dodatno zadržati publiku unutar festivalskog prostora uz autentičan i raznolik sadržaj.

U prodaju je puštena ograničena količina jednodnodnevnih festivalskih ulaznica koje se mogu osigurati po cijeni 69 eura u sustavu Entrio.

(foto: ULTRA Europe/press)