Nakon što je u Split doveo više od milijun posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta, omiljeni destinacijski festival ULTRA Europe vraća se još inovativniji i sadržajniji! U prodaju su puštene ograničene količine prvih ulaznica za najveći glazbeni festival u Hrvatskoj.
Odbrojavanje do dvanaestog izdanja započinje puštanjem limitiranog kontingenta ulaznica za građane Hrvatske u prodaju dostupnih isključivo u online sustavu Entrio.
Prvi i najpovoljniji kontingent ulaznica za domaću publiku rezerviran je za najbrže. Već je aktivna lista čekanja za trodnevne GA ulaznice po cijeni od 120€, što znači 40€ po danu.
U ponudi su i trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 299€, jednodnevne VIP po cijeni od 109€. Trodnevne FAN PIT ulaznice prošle su godine prodane u rekordnom, a ove godine u ponudi su po cijeni od 199€ jednako kao i jednodnevne FAN PIT ulaznice po cijeni od 89€.
Po isteku ovog limitiranog paketa, u prodaju kreću novi kontingenti po višim cijenama, a sudeći po interesu više od 40.000 fanova koji su već najavili svoj dolazak, ULTRA će ponovno premašiti sva očekivanja.
Međunarodni kontingent ulaznica zabilježio je izniman interes fanova, uz rast prodaje od 25 % u prvim satima od lansiranja, što dodatno potvrđuje globalnu atraktivnost festivala i njegov stalan rast. Regionane ulaznice mogu se osigurati putem online sustava Entrio.
Od 10. do 12. srpnja 2026., Split će tako ponovno postati globalna pozornica elektroničke glazbe, mjesto gdje se ljeto slavi punim plućima i gdje se susreću stil, glazba i emocije. Ovogodišnje, jedanaesto izdanje oduševilo je sve – od spektakularnih DJ setova, video spota Martina Garrixa snimljenog upravo na ULTRI pa sve do svjedočanstava fanova koji su doživjeli “najbolji vikend života” i tisuća živopisnih outfita koji su preplavili društvene mreže.
„ULTRA Europe nije samo festival, to je slavlje slobode i svake godine cilj nam je isti, stvoriti prostor u kojem ljudi iz cijelog svijeta mogu plesati, povezivati se i biti dio nečega što nadilazi samo glazbu. Ove godine imali smo neke od najsnažnijih DJ setova dosad, nastupe koji su ušli u povijest i trenutke koje su fanovi prenijeli u svoje domove. Video Martina Garrixa snimljen upravo na ULTRI obišao je cijeli svijet, a to dovoljno govori o snazi platforme koju smo zajedno izgradili. ULTRA Europe je postao više od festivala, on je sinonim za najatraktivniji početak glazbenog ljeta, nezaboravne zalaske sunca i jedinstvene lokacije koje oduzimaju dah. Ultranauti nam svakodnevno pišu kako im je ULTRA Europe promijenila život – od ljudi koji su ovdje upoznali svoje prijatelje za cijeli život, do onih kojima je ovo prvo solo putovanje i najveća avantura. To je ono što nas pokreće, znati da stvaramo neponovljiva iskustva”, izjavio je projektni direktor festivala Alek El-Kazal.
U posljednjih jedanaest godina, festival je privukao više od 1.4 milijuna posjetitelja iz više od polovice zemalja svijeta, čime je Split čvrsto pozicioniran kao jedno od globalnih središta elektroničke glazbe.
Tijekom trajanja festivala, ostvareno je više od 230 000 noćenja, što jasno pokazuje sinergiju glazbe, turizma i promocije koju ULTRA Europe ostvaruje. S više od 2000 DJ nastupa i stotinama milijuna pregleda online sadržaja, ULTRA Europe i dalje s punim pravom nosi titulu najvećeg međunarodnog glazbenog događanja u ovom dijelu Europe.
(naslovna foto: ULTRA Europe/Facebook)