Sportaš, fitness trener, vlasnik marketinške agencije i sportskog brenda: U “Enter People” stigao Matej Filipčić!

U ovotjednoj Enter people epizodi u Maratonu hitova 2 kod Alex Milinković gostovao je Matej Filipčić, 26-godišnji sportaš, fitness trener i vlasnik TRON brenda sportske odjeće.

Bavi se sportom od najranije dobi, a te su mu navika i ljubav ostale usađene sve do danas. S pet godina počeo se baviti košarkom, odlaskom u osnovnu školu krenuo se baviti i karateom, a sa 16 godina privukli su ga borilački sportovi pa se prebacio na judo i jiu jitstu kojima se bavio pet i pol godina, tijekom kojih je čak je dospio u reprezentaciju jiu jitsua.

Osim što je izimno uspješan u sportu, uspješan je i izvan njega. Matej je magistar ekonomije i veliki zaljubljenik u marketing, zbog čega se zajedno sa svojim bratom još za vrijeme studija odlučio na pokretanje vlastite firme za digitalni marketing pod nazivom “a2z Solutions” u kojoj je i danas direktor.

Tada je to bilo kao glavom kroz zid. Brat i ja smo za vrijeme faksa gledali da bi se međusobno zaposlili i imali smo support od roditelja pa smo se odlučili pokrenuti nešto svoje. I sad nam već četiri i pol godine ide super, rastemo, razvijamo se i imamo pet zaposlenih.” – kaže Matej.

Nakon što je uspio posložiti stvari oko firme, vratio se svojoj prvoj ljubavi, borilačkim sportovima, pa je tako odlučio ići na MMA i učlaniti se u American Top Team.

Sportski način života podrazumijeva i zdrav način prehrane. “Trudim se jesti zdravo i paziti na prehranu. Za doručak uglavnom jedem ili žitarice ili jaja, za ručak rižu i piletinu, a za večeru nešto s manje ugljikohidrata, recimo tunu i neku salatu.” – opisuje Matej svoju prehrambenu rutinu.

I kao da svi nabrojani sportovi, obrazovanje i vlastito poduzeće nisu dovoljni, Matej se nedavno odlučio i na pokretanje vlastitog sportskog brenda sportske odjeće koju prodaje preko webshopa pod nazivom TRON.

Bavimo se proizvodnjom borilačke opreme i specijalizirali smo se za rash gardove. To su sportske majice koje se koriste u MMA i sličnim sportovima, no pogodne su i za trčanje ili treninge u teretani. Trudimo se imati visoko kvalitetan proizvod i težimo tome da on bude 100% hrvatski, a to ćemo i realizirati kroz nekoliko mjeseci.” – objašnjava Matej svoj najnoviji pothvat u nadi, ali i s ciljem da TRON postane jedan od vodećih i prepoznatljivih sportskih brendova ne samo u Hrvatskoj, već i u cijeloj Europi.

https://www.facebook.com/tron.hr/videos/422583531740402/

Mateju želimo da mu se sve zacrtano i ostvari uz puno sreće i uspjeha u daljnjem radu, a tebi niže prilažemo cijelu ovotjednu Enter people epizodu.

Ako i ti imaš nekoga na koga si ponosan i za koga smatraš da zaslužuje gostovati na Enteru, prijavi ga na [email protected] ili putem bilo koje naše društvene mreže.